Jedna chwila, jedno słowo, jedno wydarzenie, spotkanie może zmienić nasze życie, być inspiracją do działania i zmiany na lepsze.
Poniżej przedstawiamy ludzi nietuzinkowych, pasjonatów w swojej dziedzinie, ludzi którzy chcą i nie boją się realizować swoich marzeń, którzy potrafią wygrywać i godnie przegrywać, ale nigdy nie ustają w swojej grze, mądrzejsi o trudne doświadczenie walczą dalej bo wygrana jest warta trudu – jest to spełnione marzenie, spełnione życie…
…ale przede wszystkim są to ludzie, którzy potrafią mądrze i pięknie o tym mówić,
…i nigdy nie wiadomo czy to nie jest ich główne zadanie, bo te opowieści dają Uczestnikom spotkań ogromną siłę i energię by mądrzej żyć i lepiej pracować, dają nadzieję i wiarę, że życie i praca ma sens i… że warto trochę się postarać, aby nasze marzenia i cele się spełniły.
EDI PYREK – mentor, konsultant biznesowy i marketingowy, mówca motywacyjny, podróżnik, dziennikarz, wykładowca akademicki
Absolwent UW – Indywidualny Tok Studiów – pedagogika, etnografia, antropologia, psychologia, polonistyka. Stypendysta UW w Szwajcarii (Berno). Od 16 lat zajmuję się mentoringiem, doradztwem marketingowym i biznesowym oraz coachingiem (stres, komunikacja, zarządzanie zmianą, wystąpienia publiczne, negocjacje, team building, zarządzane ludźmi, sprzedaż, motywowanie oraz religia marki etc.).
Specjalizuje się w marketingu narracyjnym i brandingu zmysłowym oraz wykorzystaniu technik związanych z działaniem podświadomości w reklamach, sprzedaży i kampaniach marketingowych oraz wyborczych. Fascynuje się możliwościami człowieka i sposobami jak najskuteczniejszego wykorzystania jego potencjału – m.in. wykorzystując do tego autorską „Zasadę 26” (mówiąca o tym jak przy pomocy mikrodziałań spowodować makrozmiany – w ludziach i organizacjach).
Jest także autorem koncepcji marketingowej „Religia Marki®” (budowanie marki przy użyciu tych samych metod jakimi buduje się religie). Ekspert w polskim ThinkTanku (zajmuję się m.in. pracą nad raportem dla Rządu RP i Prezydenta dotyczącego zmian w Polsce w latach 2013 – 2023). Członek, założyciel Stowarzyszenia Mentorów oraz wiceprezes (wraz z Wojtkiem Eichelbergerem) Fundacji dla Mężczyzn Masculinum. Razem z Erykiem Mistewiczem współzałożyciel Instytutu Nowych Mediów. Założyciel Alpha Foundaction zajmującej się problematyką bezrobocia. Naczelny kwartalnika psychologicznego i szef reportażu jednego z kobiecych magazynów wyd. Bauer. Jako dziennikarz współpracował m.in. z Newsweek, Rzeczpospolita (własna rubryka), Prime (stałe felietony), Marketing & More (stała rubryka o zarządzaniu i marketingu), Wprost, CKM. Obecnie stały współpracownik National Geographic i Nowe Media.
Autor 8 książek (ostatnie 3 dla National Geographic) i jest współautorem kolejnych czterech. Nakręcił kilka seriali dokumentalnych dla TVP i dla Discovery oraz kilka dokumentów m.in. dla TVP, TVN i Arte. Jest autorem serialu dokumentalnego poświęconego biznesowi dla TVN24 oraz CNBC (w produkcji). Jest także autorem sztuk teatralnych (m.in. „EXIT8”dla warszawskiego Teatru Praga i Teatru Polskiego). Obecnie pisze kolejną książkę poświęconą biznesowi – „Religia Marki” dla wyd. Helion.
MIŁOSZ BRZEZIŃSKI – psycholog, coach, trener biznesu, konsultant biznesowy, mówca motywacyjny, wykładowca akademicki
Prowokacyjny interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community.Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie.
Jest autorem pięciu prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym: „Pracować i nie zwariować”, „Biznes czyli kupa ludzi”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem” oraz „Głaskologia”.
Gościnnie pojawił się także w pozycji „Dekalog Szczęścia”, jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego. Wypowiada się także goszcząc na łamach takich magazynów jak „Duży Format”, „Playboy” oraz gazet: „Gazeta Wyborcza”, „Polska the Times”. Prowadzi rubrykę dotyczącą psychologii w pracy na łamach magazynu pokładowego InterCity „W podróży”. Miłosz Brzeziński dokonuje analiz na antenie TVN, TVN CNBC, TVP, Polskiego Radia, RMF, Antyradia. Jest regularnym, cotygodniowym gościem programu porannego w Czwórce.
MARCIN PRZYBYŁEK – trener biznesu, pisarz, kompozytor, filozof, mówca motywacyjny
Z zawodu trener, z wykształcenia lekarz medycyny, w swojej pracy wykorzystuje wiedzę interdyscyplinarną z zakresu psychologii, medycyny, filozofii, socjologii, fizyki kwantowej, muzyki i sztuki.
Uczestnik i trener szkoleń Studenckiej Szkoły Higieny Psychicznej (od 1990), członek założyciel Stowarzyszenia Aktywnego Rozwoju Osobowości (od 1993), biorący udział w Seminarium Platońskim (prowadzący prof. dr hab. Tadeusz Kobierzycki), wykładowca Studenckiego Koła Higieny Psychicznej, Prowadzący Studium Twórczości Indywidualnej. Ponad 4000 godzin aktywnych zajęć ze studentami różnych uczelni z superwizją (Superwizor: prof. T. Kobierzycki).
Pracował przez 6 lat jako przedstawiciel naukowy koncernu farmaceutycznego KRKA, włączony w team szkoleniowy w Novo Mesto (Słowenia), potem założył firmę HEKSON Treningi Rozwoju Osobowości prowadzącą szkolenia interpersonalne. W 2007 wydawnictwo Olszewski & Kunikowski opublikowało jego skandalizującą książkę „Sprzedaż albo śmierć. Antyporadnik”, w której ośmiesza zakłamanie biznesowego świata.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego, komunikacji interpersonalnej, kreatywności, zarządzania emocjami, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, w zmianie.
Obok beletrystyki publikuje teksty z zakresu psychologii rozwoju osobowości twórczości i psychologii biznesu (kwartalnik Heksis, wyd. Stakroos, Studia medioznawcze, Nowa Fantastyka, Czas Fantastyki, CD Action). Analizy poświęcone psychologii mężczyzny zawarł w książkach „Postacie mężczyzn (Homer, Tolkien)” i „Ojciec i syn czyli gwiezdne wojny”(wyd. Stakroos).
Zainteresowany malarstwem – liczne publikacje grafik w kwartalniku „Albo – albo. Inspiracje jungowskie”.
Autor prac poświęconych muzyce współczesnej (m.in. „Muzyka Profesora Mariana Borkowskiego. Homeryckie dźwięki”w „Ekspresja Formy – Ekspresja Treści”, wyd. AM im. F. Chopina).
Komponuje muzykę elektroniczną – pierwsza nagroda w konkursie kompozytorskim „Warsztaty muzyczne – ulica Francuska ’97”.
Debiutował literacko w czerwcu roku 2000 w miesięczniku „Świat gier komputerowych” tworząc popularną rubrykę „Grao Story”. Na łamach Nowej Fantastyki dał się poznać jako publicysta cyklem „Co w duszy gra”, serią felietonów „Rzeczy Oczy Wiste” i innymi artykułami.
W listopadzie 2002 w Nowej Fantastyce pojawiło się pierwsze opowiadanie o gierczanym detektywie: „Gamedec: Małpia pułapka”. Wydany w maju 2004 tom „Gamedec. Granica rzeczywistości” (SuperNOWA) opowiada o perypetiach Torkila Aymore’a w dwunastu epizodach. Tom drugi „Gamedec: Sprzedawcy lokomotyw”, tym razem powieść, ukazała się w kwietniu 2006. Pierwsza księga tomu trzeciego opowieści o gamedeku, „Gamedec: Zabaweczki. Błyski”, ukazała się we wrześniu 2008. Tom czwarty, „Gamedec: Zabaweczki. Sztorm”, pojawił się na półkach księgarskich w roku 2010. W tym samym roku wydawnictwo SuperNOWA opublikowało zbiór „Jedenaście pazurów”, gdzie pojawiło się jego opowiadanie pt. „Aquila, Aquila” umiejscowione w świecie Warhammer 40 000.
W chwili obecnej Marcin Przybyłek czeka na publikację piątego tomu o gamedeku: „Gamedec: Czas silnych istot”, pisze tom szósty.
Aktywnie prowadzi blog oraz wraz z Janem Madejskim skończył pracę nad grą planszową, do której grafiki stworzyli Tomasza Maroński oraz Łukasz Matuszek. („Gamadec” ,premiera wrzesień 2013).
Wraz ze Zbigniewem Szatkowskim napisał scenariusz multimedialnego komiksu „Leanne” publikowanego przez portal Futushare.pl, rysowanego przez Krzysztofa Chalika, a ilustrowanego muzycznie i animowanego przez Roberta Letkiewicza. R. Letkiewicz skomponował liczne utwory poświęcone jego prozie, które zawarł w albumach „Gamedecverse”, „Spaceport” i „Nigredo”.
PAWEŁ M. LIPNICKI – trener biznesu, coach, pisarz, aktor
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM „SEVENTH”, Main Research Managerem i prezesem BSTM MIND SOCIETY, dyrektorem kreatywnym w „ART. SCALA”, Menedżerem Kreacji w „BRZ ART.”
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy „Sami o sobie”, autorski program „Stres ma wielkie oczy”, „Mama i ja”, „Kawa czy herbata”, „Orzeł czy reszka” (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Prowadził ponad 12000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery „Kawy czy herbaty” TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994 r. Posiada 27 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, wykształcił kilka pokoleń trenerów biznesu.
Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i pro sprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebrytów, m. in. wspólnie z prof. Jerzym Bralczykiem i Krystyną Jandą oraz z dr Robertem Busztą.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na specjalistycznym zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Autor ponad dwudziestu szkoleń autorskich dla menedżerów i pracowników biurowych.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Szkolił m.in.:
Urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa Gospodarki, MSWiA, MKiDN, asystentów Premiera i ministrów.
Menedżerów i pracowników firm:
Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT,Allegro, LOTOS, KGHM, Philips, PGNiG, Era, Stena Line, PKN Orlen, Panasonic, Volkswagen Polska i wielu innych.
Pisarz i dramaturg: „Johnnie Walker Red Book” 2006; „Cudowny Naszyjnik” (premiera Kraków Teatr Stu 2002); „Bajki pana B.” (premiera Warszawa 2000); „Opowieść o Syrence” (premiera Warszawa 2005); poradnik „Z Bogiem dasz radę” 2013 i wiele innych publikacji.
MAREK KAMIŃSKI – przedsiębiorca i podróżnik, pierwszy i jedyny człowiek na świecie, który zdobył dwa bieguny Ziemi w jednym roku
Jest wpisany do Księgi rekordów Guinnessa, dział: Ludzkie Możliwości – Odkrywcy: „Pierwszy na obydwu Biegunach w tym samym roku”, 1995.
Studiował filozofię oraz fizykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest założycielem Instytutu Marka Kamińskiego, Fundacji Marka Kamińskiego. Od 35 lat podróżuje, ostatnia wyprawa to Zimowa Ekspedycja Wisła, 2010.
Ceniony mówca i wykładowca, wymieniany w „pierwszej trójce” jako ekspert zarządzania w badaniu „Kogo słucha biznes”, zrealizowanym przez ThinkTank we współpracy z Google i Instytutem Monitorowania Mediów.
Podczas swojego wykładu Marek Kamiński stara się zainspirować słuchaczy, uświadamiać im jak ważne są marzenia i wytrwałość na drodze do osiągania celów. Odbył wiele samotnych wypraw, ale ma również doświadczenia jako przewodnik grup. Wie więc, jak w zespole wzbudzić dynamizm, determinację do zdobywania obranego celu. Mówi o tym jak ważna jest motywacja, współpraca, zaufanie, pokonywanie schematów, jak działać w sytuacjach kryzysowych i jak zdobywać własne bieguny. Swoją opowieść ilustruje zdjęciami z wypraw.
Autor książek:
• „Alfabet”, Burda NG Polska, 2013
• „Warto podążać za marzeniami. Moja podróż przez życie”, Burda NG Polska, 2012
• „Wyprawa”, Instytut Marka Kamińskiego, 2011
• „Moje bieguny. Dzienniki z wypraw 1990–1998”, Ideamedia, 1998 – książka uhonorowana Nagrodą Artusa w kategorii „Najlepsza Książka Roku 1998” oraz Nagrodą „Bursztynowego Motyla” w Konkursie im. Arkadego Fiedlera na najlepszą polską książkę o tematyce podróżniczej i krajoznawczej
• „Moje wyprawy”, Pascal, Bielsko-Biała, 2001
• „Razem na Biegun”, Fundacja Marka Kamińskiego, Gdańsk, 2005
• „Together to the pole’s”, Fundacja Marka Kamińskiego, Gdańsk, 2008
• „Marek. Chłopiec który miał marzenia”, GWP, 2009
Współautor książek:
• Sławomir Swerpel, Marek Kamiński, Wojciech Moskal, „Nie tylko Biegun”, Muza S.A., 1996
• Jacek Bunsch, Marek Kamiński, „Poczta polska, czyli niezwykłe dzieje pewnego listu”, Wydawnictwo Europa, 2000
• „Dotykanie świata Marka Kamińskiego”, Wywiad Rzeka, Fundacja Marka Kamińskiego, Instytut Marka Kamińskiego, 2009
• Strasznie ważne bajki, bajka pt. „O wielkich marzeniach” autorstwa Marka Kamińskiego, ponadto bajki autorstwa: Ewa Błaszczyk, Jurek Owsiak, Bartosz Opania, Beata Tyszkiewicz, Jolanta Kwaśniewska, Elżbieta Dzikowska, Media Pascal, 2010
• „Wisła 1047 tajemnic”, Fundacja Marka Kamińskiego, 2010
Otrzymał wiele nagród:
• Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski za zdobycie bieguna północnego i rozsławienie imienia Polski w świecie, 1995
• Złoty Medal Ministra Sportu za zdobycie bieguna północnego, 1995
• Dyplom Ruchu Piękniejsza Polska za tworzenie piękna, którym możemy szczycić się przed światem, 2004
• Super Kolos za największy w historii polskiej polarystyki wyczyn sportowy, którym było dotarcie dnia 23 maja 1995 r. do bieguna północnego, 2004
• Dyplom Ministra Spraw Zagranicznych za wybitne zasługi dla promocji Polski w świecie, 2005
• Nieustraszony opiekun osób chorych i niepełnosprawnych, Medal Metropolity Gdańskiego Jego Ekscelencji Księdza Tadeusza Gocłowskiego, 2005
• Tytuł Ambasadora Hansa Christiana Andersena za zasługi dla promowania praw człowieka, wartości i ludzkich możliwości, a także budowania wiary w te wartości wśród niepełnosprawnych i dzieci, 2005
• Biznes i Pasja – Tym Którzy Osiągnęli Sukces Zawodowy i Umieją Żyć Pięknie i Ciekawie, przyznana na Explorers Festival w Łodzi, 2006
JOANNA SAJKO-STAŃCZYK – psycholożka, certyfikowany coach i trenerka biznesu, ekspertka komunikacji międzypłciowej, doradca kariery, wykładowczyni akademicka.
Jako coach i trenerka przeszkolona przez Johna Graya (Mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus) i Anne Moir („Płeć mózgu”). Jako jedyna w Polsce posiada certyfikat uprawniający ją do pracy jego metodami. Posiada również certyfikat Associate Certified Coach wydany przez International Coach Federation.
Autorka cyklu spektakli edukacyjnych „Mężczyźni są z Marsa, kobiety są z Wenus”- pierwszej w Polsce dydaktycznej i zarazem humorystycznej adaptacji bestsellera Johna Gray’a. Przeszkoliła w tym zakresie ponad 3500 osób z całej Polski.
Od 2008 roku jest również prezeską fundacji działającej na rzecz kobiet – La Looba, realizującej projekty unijne oraz projekty autorskie związane z rozwojem osobistym i zawodowym kobiet. Joanna Sajko – Stańczyk jest również ekspertką w programie Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku”. Autorka wielu artykułów i publikacji oraz książki „Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy”.
Od lat współpracuje z firmami, przygotowując programy szkoleniowe, w których łączy naukową wiedzę z zakresu badań nad płcią mózgu z praktycznymi metodami działania w sferze biznesu i life-coachingu, terapii oraz neurolingwistyki.
Głównym obszarem jej pracy jest rozwój w życiu zawodowym i osobistym, w tym: psychologia płci w aspekcie zarządzania personelem, obsłudze klienta, sprzedaży, komunikacji, radzenia sobie ze stresem.
Obecnie prowadzi szkolenia i coaching w zakresie psychologicznych różnic płciowych oraz aspektów z obszaru gender w różnych dziedzinach życia społecznego i politycznego.
Wykład prowadzony przez Joannę Sajko – Stańczyk pozwala zainspirować nawet najtwardszych sceptyków. Jej celem jest nauka efektywnego wykorzystywania typowo męskich i typowo kobiecych cech wynikających z uwarunkowań społecznych i kulturowych oraz psychologicznych i biologicznych możliwości. Przekazywana na wykładach wiedza gwarantuje przedstawicielom obydwu płci: zrozumienie w jaki sposób odmienne postrzeganie świata wpływa na relacje między kobietami i mężczyznami, poznanie odmiennych zachowań obu płci w sytuacjach trudnych oraz różnych sposobów radzenia sobie ze stresem, złamanie schematów i stereotypów dotyczących obydwu płci.
Joanna zawsze dba o pozytywną atmosferę na swoich wykładach, o dobre samopoczucie zarówno mężczyzn jak i kobiet. Nie faworyzuje żadnej z płci. Jej założeniem jest by różnice występujące między płciami były traktowane jako zasoby. Rozpoznaje potrzeby kobiet i mężczyzn i dąży do ich zaspokajania. Jej wykłady są naukowe a zarazem humorystyczne, a przede wszystkim pozostają na długo w pamięci.
ROCCO A. SPENCER – emerytowany oficer piechoty Armii Stanów Zjednoczonych, doradca i trener biznesu
Ukończył historię i nauki polityczne w Milton College. W czasie studiów uczestniczył w kursie oficerskim i uzyskał promocję na pierwszy stopień oficerski Armii Stanów Zjednoczonych.
Służył w wojskach powietrzno-desantowych. W czasie służby sprawował różne funkcje dowódcze, m.in.:
- Dowódcy plutonu,
- Dowódcy kompanii,
- Oficera ds. operacji i wywiadu w sztabie batalionu i dywizji.
- Wystąpił ze służby w roku 1999. Po przejściu w stan rezerwy pracował z sukcesem jako konsultant ds. HR w firmie AT&T. W roku 2002 przeprowadził się do Polski.Major Rocco A. Spencer jest miłośnikiem historii okresu napoleońskiego, członkiem wielu grup rekonstrukcyjnych, znanym organizatorem inscenizacji bitew napoleońskich.Wykorzystując dwudziestoletnie doświadczenie wojskowe major Spencer wprowadza zupełnie nową jakość w dziedzinie treningów motywacyjnych, zarządzania zespołem i szkolenia liderów. Uczy, jak wykorzystać do maksimum potencjał swój i zespołu oraz budować trwałe więzi między liderami a grupą, co pozwala na skuteczną realizację obranych celów. Przedstawia sprawdzone przez olbrzymią organizację, jaką jest Armia Stanów Zjednoczonych, zasady, którymi powinno kierować się przedsiębiorstwo nastawione na sukces.
Z jego usług jako doradcy i trenera korzystają największe polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach, m.in. Bank Zachodni WBK, McDonald’s Polska, PricewaterhouseCoopers, ING, Shell, T-Mobile, Ernst&Young, Grupa Raben, BRE Bank, Grupa Żywiec czy Boston Consulting Group.
JERZY ZIENTKOWSKI – mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener
Mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener. Z blisko 20-letnim doświadczeniem, jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być skuteczni – i zrozumiani.
Nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, dodatkowo mentorując wybranych klientów wyższego szczebla zarządzania lub pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach „podbramkowych”.
Z ponad 17-letnim doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów w wielonarodowych środowiskach.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Praktykując to, co głosi, od 2012 mówił do ponad 9000 osób i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, a w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.
W latach 2006-2012 menedżer działu IT w Raben Polska, ponad sześć lat dbał o ciągłość operacji informatycznych dla blisko 2000 komputerów, 1200 terminali RF i kilkunastu tysięcy przesyłek dziennie w 30 lokalizacjach i trzech spółkach Raben Group na terenie Polski. Kierował i zarządzał pracą 30 specjalistów IT. Wcześniej przez dwa lata pracy w Comarch S.A., od 2004 do 2005 zarządzał zespołem programistów i wdrożeniowców na Ukrainie i w Iranie, w telekomunikacji, systemach bilingowych, Revenue Assurance i Fraud/Fault Detection. Co ważne, karierę zaczął w 1998 jako programista, pisząc oprogramowanie do systemów telewizji przemysłowej w firmie Delta Poznań.
GRZEGORZ TURNIAK – mówca, konsultant, coach, niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Wykładowca akademicki działającej przy Fundacji Międzynarodowej Szkole Zarządzania.
Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Od 2010 roku działa w zarządzie Polskiego Stowarzyszenia Profesjonalnych Facylitatorów. W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. W swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa BNI Polska, Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Swoje doświadczenia zdobywał w Europie (Lubljana, Lozanna, Walencja) i Stanach (Madison, Wisconsin). Od 1994 z konsultantami z PWC z Wlk. Brytanii budował Neumann Management Institute – wiodącą wtedy w Polsce firmę konsultingową tworzącą efektywne systemy wynagrodzeń i raporty płacowe. Przeszkolonych zostało ponad 1000 szefów firm i menedżerów personalnych na seminariach, warsztatach i konferencjach.
Od 1999 pełnił funkcję business development menedżera w SAP Polska, którego zadaniem było rozwinięcie rynku dla nowego modułu SAP HR. Dodatkowo koordynował z sukcesem SAP Employee Satisfaction Survey 2000.
W latach 2004 – 20o6 razem z Katarzyną Rudzką – Kowalską prowadził The Top Careers Club. Wyjątkowe miejsce rozwoju ludzi, którzy świadomie i proaktywnie chcą kształtować swoją karierę. W 2006 roku założył BNI Polska, wdrażał od podstaw przez sześć lat know-how światowego lidera w networkingu i rekomendacjach biznesowych. Swoje talenty wykorzystał w pełni budując z zespołem kilkanaście grup BNI w 10 miastach
w Polsce.
Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim „Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem „Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem „Praktyczny poradnik networkingu”.