„Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta” dla pracowników Auto Brzezińska Sp. z o.o.
22-23 sierpnia, 5-6 września, 25 września 2023r.
„Ciekawe, rzeczowe i interesujące szkolenie”
„Zachęcam wszystkich do odbycia tego szkolenia, gdyż otwiera szeroką perspektywę poglądu na innego człowieka i na siebie samego”
„Szkolenie przeprowadzone w miłej atmosferze, przedstawione w sposób rozbudowany i przystępny dla każdego”
„Poznaj siebie, aby lepiej zrozumieć Klienta”
„Jedno z niewielu szkoleń, które potrafiło mnie wciągnąć, dzięki umiejętnemu zaangażowaniu w nie przez prowadzących”
„Polecam szkolenie jako możliwość rozwoju samego siebie-dziękuję za możliwość udziału w szkoleniu”
„Każdemu kto chce poznać prawdziwe możliwości swojego umysłu – polecam”
„Miło i pożytecznie spędzony czas; daje wiele wniosków do wyciągnięcia o sobie, ale również do zrozumienia innych”
„Interesujące warsztaty, pokazujące mocne strony oraz to nad czym warto popracować, gdyż przyniesie to efekt”
„Akademia Sprzedawcy Call Center” dla pracowników W3P 26-27-28 czerwca 2023r.
„Idealne szkolenie, które otworzyło nowe, przejrzyste spojrzenie na Call Center i rekomendacje”
„Ogromna dawka wiedzy i umiejętności. Najlepsze szkolenie u najlepszych prowadzących”
„Miła atmosfera, która sprzyjała nauce”
„Wspaniałe Panie prowadzące, które podchodziły w sposób indywidualny do potrzeb każdego uczestnika”
„Akademia Sprzedawcy” dla pracowników SK Świętokrzyska Sp. z o.o. 22-23 września 2022r.
„Świetne szkolenie, na pewno poprawi i ułatwi sposób sprzedaży i interakcji z Klientem”
„Szkolenie pokazało mi inne spojrzenie na rozmowę z Klientem”
„Szkolenie otworzyło mi umysł na to jak wyglądam w oczach człowieka o innej osobowości”
„Warsztaty Efektywnej Komunikacji i Współpracy z wykorzystaniem Symulacji Raven’13” dla Firmy Hydrotechnika 18 lutego 2022r.
„Dziękujemy za stworzenie możliwości do nauczenia naszego zespołu wspólnego działania i efektywnej komunikacji”
„Dobrze uczy gry w zespole i wykazuje duży wpływ na zaangażowanie”
„Proszę o ponowne i tak doskonałe szkolenie”
„Uczy wspólnego zrozumienia”
„Pokazuje, że wspólna praca popłaca”
„Profesjonalne szkolenie”
„Akademia Kasjera” dla kierowniczek kas TJT Żak i Spółka. Spółka Jawna 20-21 września 2021r.
„Wspaniałe szkolenie-cudowna atmosfera, interesujący sposób przekazania wiedzy. Czułam się swobodnie”
„Szkolenie pozwoliło pogłębić moją wiedzę w zakresie rozmowy i relacji z drugim człowiekiem”
„Znakomite szkolenie i znakomity trener”
„Zdobyte informacje pomogą w pracy w zespole”
„Szkolenie pozwalające odkryć siebie”
„Warsztaty Menedżerskie” przygotowane na bazie Symulacji CHRONO dla Liberty Distribution Sp. z o.o., 14 maja 2021r.
„Bardzo ciekawy system ćwiczeń pokazujący naszą osobowość”
„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, merytoryczne podejście i dobry sposób na zainteresowanie uczestników”
„Świetny sposób poznania własnej osobowości”
„Bardzo innowacyjne szkolenie”
„Szkolenie w miłej atmosferze – fachowo i merytorycznie”
„Akademia Profesjonalnego Sprzedawcy” dla Pracowników Wsparcia Sprzedaży Wkręt-Met Sp. z o.o. 18-19 czerwca, 9 września 2020r.
„Polecam serdecznie. Profesjonalizm 100% – chętnie wezmę udział ponownie. Dużo istotnych oraz przydatnych informacji”
„Polecam Akademię profesjonalnego Sprzedawcy – bardzo rzetelne i interesujące zajęcia; urozmaicone metody zachęcają do uczestniczenia”
„Bardzo profesjonalne szkolenie!! Super czas!”
„Interesujące szkolenie, ciekawe ćwiczenia”
„Jak rozmawiać z Klientem o cenie” dla Przedstawicieli Handlowych Liberty Distribution Sp. z o.o. 10-11 marca 2020r.
„Szkolenie niezwykle przydatne w codziennej pracy Przedstawiciela Handlowego. Sposób prowadzenia rozmowy to najważniejszy składnik tej funkcji”
„Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na moją codzienną pracę z innej perspektywy”
„Interesujące i dynamiczne – polecam”
„Bardzo konkretne i inspirujące spotkanie”
„Szkolenie rzuciło nowe światło na pracę z Klientem, dziękuję”
„Szkolenie pokazało mi, że można w zupełnie inny sposób prowadzić rozmowę z Klientem i przy tym sprawić by była ona bardziej efektywna”
„Rekrutacja i selekcja pracowników. Onboarding” dla kadry menedżerskiej Liberty Motorcycles Sp. z o.o.
16-17 grudnia 2019r.
„Duża dawka wiedzy dla każdego menedżera”
Dyrektor Salonu
„Warto! Bo teraz wiem więcej”
Marketing Menadżer
„Dobrze jest uczyć się od najlepszych”
Dyrektor Salonu
„Szkolenie uświadomiło mi jakie błędy popełniałam na dotychczasowych rekrutacjach”
Kontroler Finansowy
„Akademia Kasjera” dla kierowniczek kas i ich zastępczyń „TJT” ŻAK I SPÓŁKA Spółka Jawna
2-3 października 2019r.
„Szkolenie w tempie, konkretne tematy i przykłady z życia”
„Szkolenie pozwoliło mi na weryfikację mojej rozmowy z trudnym Klientem”
„Konkretnie, rzeczowo a przy tym sympatycznie”
„Bardzo pozytywna atmosfera i osoba przeprowadzająca szkolenie. Program ciekawy i merytoryczny”
„Lean Lider, czyli przygotowanie do wdrożenia KPI” dla Kadry Menadżerskiej Liberty Motors SA 5 grudnia 2018r.
„Szkolenie pokazało mi nowe metody pracy z personelem, które pozwolą efektywniej wykorzystać zasoby”
Kierownik Magazynu
„Szkolenie pomogło zrozumieć mi błędy, które popełniałem i pokazało jak je wyeliminować”
Kierownik Magazynu
„Nowoczesne kadry w jednostkach administracji publicznej. Zarządzanie personelem. Moduł I-Rekrutacja i dobór kadr” dla Pracowników Centralnego Ośrodka Sportu 11-12 czerwca 2018r.
„Poszerzenie wiedzy z zakresu specyfiki prowadzenia doboru i rekrutacji. Polecam tę firmę szkoleniową”
Kierownik Działu Organizacji i Kadr
„Szkolenie bardzo konkretne i wnoszące sporą, uporządkowaną wiedzę w temacie, gotową do zastosowania”
Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Organizacją
„Nowa wiedza przekazana w ciekawy sposób”
Gł. Specjalista Działu Rozwoju i Zarządzania Organizacją
„Profesjonalna obsługa reklamacji” dla Pracowników Lauber Sp. z o.o. 29 maja 2018r.
„Bardzo ciekawe, pouczające i przydatne szkolenie”
Specjalista ds. Reklamacji
„Szkolenie wniosło dużo wiedzy pomagającej w kontakcie z klientem”
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
„Bardzo rzeczowo i przejrzyście prowadzone szkolenie. Pełen profesjonalizm i przygotowanie”
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
„Uzmysłowienie nam słów i sposobu formowania wypowiedzi w dialogu reklamacyjnym”
Kierownik Działu Reklamacji
„Motywowanie i Budowanie zaangażowania pracowników” dla Liderów produkcji Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o. o. 11-12 grudnia 2017r.
Logistyk
„Ciekawe i rozwijające szkolenie.”
Logistyk Produkcji
„Bardzo ciekawe szkolenie. W pełni spełniające moje oczekiwania.”
Team-Leader
„Motywacja jest pewnego rodzaju sztuką. A zaprezentował ją nam na swój sposób artysta.”
Mistrz Produkcji
„Pomocne i ułatwiające pracę zespołową.”
Team-Leader
„Skuteczne negocjacje w biznesie” dla Pracowników Centralnego Ośrodka Sportu 22-23 czerwca 2017r.
„Godne polecenia-jedno z najciekawiej prowadzonych w jakich brałem udział – przez praktyka tematu.”
„Polecam szkolenia z zakresu negocjacji w biznesie. Całkowicie spełniło moje oczekiwania.”
„Bardzo ciekawe, intensywne szkolenie. Trener z bardzo dużą wiedzą, fachowo przekazujący informacje.”
„Profesjonalna obsługa reklamacji” dla Pracowników WLP Sp. z o. o. Sp. K. 11 maja 2017r.
„Szkolenie pomoże mi w codziennych kontaktach z Klientami.”
Kierownik Magazynu
„Bardzo wartościowe szkolenie, które usystematyzowało i uzupełniło całą wcześniej posiadaną wiedzę. Pełen profesjonalizm.”
Kierownik Magazynu
„Przekazywana wiedza podczas szkolenia przyda mi się nie tylko w pracy, ale też w życiu codziennym.”
Kierownik Magazynu
„Motywowanie i budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych” dla Liderów produkcji firmy Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o. 10 stycznia 2017 r.
„Ciekawa forma, zagadnienia, które można wykorzystać w codziennej pracy.”
„Bardzo interesujące szkolenie.”
„Super szkolenie, które pomogło mi zdobyć nową wiedzę.”
„Motywowanie i budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych” dla Liderów produkcji firmy Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o. 9 stycznia 2017 r.
„Zdobyta wiedza na szkoleniu dała mi możliwości umiejętnego motywowania pracowników do działania.”
„Świetne połączenie praktycznych ćwiczeń z teorią.”
„Zostałem zmotywowany,aby motywować.”
„Bardzo zmieniło się moje podejście do motywacji pracowników, bardzo dobre szkolenie.”
„Jak mówić, aby nas słuchali” dla Kadry Menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego 23 września 2016 r.
„Nie sądziłam, że zwykłe szkolenie może przynieść, aż tak wiele pożytku. Może dlatego, że to nie było zwykłe szkolenie. Uwalniający kontakt z trenerami, przez życzliwość i profesjonalizm.”
Zastępca Dyrektora Departamentu
„Ciekawe i inspirujące szkolenie.”
p.o. Naczelnika
„Doskonalenie umiejętności sprzedażowych – psychologia perswazji” dla Pracowników Firmy Grupa HEINZ GLAS Działdowo 2-3 czerwca 2016 r.
„Szkolenie na wysokim poziome, pełen profesjonalizm, przeprowadzone w przyjemnej atmosferze”
Kierownk Działu Sprzedaży i Marketingu
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania ponieważ z większą uwagą będę mogła się wypowiadać i słuchać rozmówcy.”
Doradca klienta
„Nie oczekuj niczego – spodziewaj się wszystkiego – bardzo ciekawe szkolenie z dużą dawką wiedzy praktycznej.”
„Szkolenie wzbudziło we mnie umiejętność spojrzenia na świat i otaczających ludzi z innej perspektywy”
„Szkolenie znakomicie rozwija i pogłębia umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, a wszystko podane lekko i przyjemnie.”
Doradca klienta
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich. Skuteczna komunikacja a efektywność menedżera” dla Kadry Menedżerskiej Firmy INGLOT Sp. z o.o. 23-24 maja 2016 r.
„Szkolenie bardzo ciekawe, interesujące ponieważ oprócz teorii było bardzo dużo ćwiczeń, które pozwoliły lepiej utrwalić i zapamiętać omawiane tematy.”
Kierownik
„Każdemu polecam szkolenie ponieważ pozwala ono spojrzeć na nasza pracę w szerszej perspektywie.”
„Komunikacja perswazyja” dla Kadry Menedżerskiej Firmy Liberty Motors S.A. styczeń i marzec 2016 r. r.
„Zdecydowanie pozwala inaczej spojrzeć na własną osobę, poprawić własny wizerunek, nabrać pewności siebie.”
Dyrektor Filii
„Szkolenie, które zmieniło mój pogląd na komunikację.”
„Zedecywowanie tak, wg mnie lepiej już nie można.”
„Menedżer zarządzania wiedzą” dla Kadry Menedżerskiej Firmy Polski Ogród Sp. z o.o. 16 listopada 2015 r.
„Bardzo inspirujące szkolenie, ciekawe, pozwala na osiągnięcie wyższych celów szkoleniowych.”
„Osoba trenera-wspólne ćwiczenia-dobra wiedza.”
„Zarządzanie sobą w czasie” dla Kadry Menedżerskiej Firmy Polski Ogród Sp. z o.o. 13 i 14 października 2015 r.
„Bardzo sympatyczna atmosfera, szkolenie wielce pouczające, dowiedziałam się wiele ciekawostek o własnej osobie.”
„Uzyskałam wiele cennych wskazówek jak zarządzać sobą w czasie i swoim czasem.”
„Dobre szkolenie – pozwala lepiej poznać siebie i swoją osobowość.”
„Szkolenie było prowadzone bardzo ciekawie poparte wieloma ćwiczeniami.”
„Jestem bardzo zadowolona z tematyki i sposobu prowadzenia szkolenia.”
„Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy” dla Kadry Menedżerskiej Firmy Polski Ogród Sp. z o.o. 21 i 22 września 2015 r.
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania w zakresie prawidłowego komunikowania się w obszarze pracy jak i w rodzinie. Fajne warsztaty.”
„Poznajemy, uczymy się jak nawiązywać dobre relacje z ludźmi w pracy.”
„Świetne szkolenie. Bardzo dobry prowadzący.”
„Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, przemiła, profesjonalna prowadząca”
„Sky is the limit – motywowanie bez limitów” dla Kadry Menedżerskiej Firmy Polski Ogród Sp. z o.o. 15-16 i 17-18 września 2015 r.
„Super szkolenie-wiara w człowieka.”
„Po szkoleniu zyskałem wiele pozytywnej energii i pomysłów do realizacji zadań w pracy.”
„Jestem zadowolony ponieważ rozszerzyło moją wiedzę na temat motywacji pracowników i będzie bardzo pomocne w dalszej pracy.”
„Do tematu szkolenia podchodziłem z rezerwą – pomyliłem się. Pani Marzena to świetna psycholog, bardzo zaintersowała mnie tematem (…)”
„Bardzo ciekawe szkolenie, inspirujące , zachęcające do poznania siebie i poszerzenia wiedzy z dziedziny psychologii.”
„Wybrane aspekty kreatywności” dla Grupy INDITEX 2015 r.
„Świetne szkolenie idealnie dopasowane do naszych potrzeb.”
Kierownik ds. szkoleń
„Świetny kontakt trenera z grupą, duża elastyczność.”
Starszy Specjalista ds. szkoleń
Szkolenie „Coaching i mentoring” dla Grupy Inco S.A. 2015 r.
„Słuchaj wewnętrznych potrzeb osoby, którą masz wspierać.”
Key Account Manager
„Dobre, krótkie szkolenie z podstaw coachingu i mentoringu.”
Regionalny Kierownik Sprzedaży
„Bardzo konkretne. Pozwalające ocenić samego siebie.”
Key Account Manager
Szkolenie „Skuteczna komunikacja w zespole jako klucz do sukcesu” dla Poczty Polskiej S.A., 2014 r.
„Bardzo ciekawe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze.”
Szkolenie „Skuteczna komunikacja w zespole jako klucz do sukcesu” dla Poczty Polskiej S.A., 2014 r.
„Ciekawe szkolenie, wiążące wyczerpujące informacje teoretyczne z praktyką i życiem.”
Szkolenie „Przywództwo w trzech odsłonach” dla Inter Cars S.A., 2013 r.
„Szkolenie wzbudza w nas refleksję nad firmą, sobą i życiem. Ukazuje różne perspektywy, role, zachowania. Uczy jak być człowiekiem w firmie.”
Dyrektor Operacyjny Filii
Szkolenie „Przywództwo” zrealizowane dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, 2013 r.
„Znakomita atmosfera i profesjonalnie przygotowany program. Bardzo dobrze przygotowany i zaangażowany trener.”
Naczelnik
„Szkolenie, a właściwie sposób jego przeprowadzenia zachęcał uczestników do aktywności i refleksji.”
Naczelnik
Szkolenie „Akademia Menedżera” dla Inter Cars S.A., 2013 r.
„Szkolenie na wysokim poziomie, przygotowane zarówno pod kątem merytorycznym jak i organizacyjnym.”
Kierownik
Szkolenie „Coaching” dla Inter Cars S.A., 2013 r.
„Szkolenie spowodowało u mnie zmianę w postaci ukierunkowania się na drugiego człowieka i otwartość na jego inicjatywy.”
Dyrektor Handlowy
„Coaching pozwala się otworzyć na drugiego człowieka, przejść nad swoimi ocenami do jego pomysłów.”
Kierownik
Szkolenie „Skuteczna rozmowa oceniająca” dla Fabryki Mebli „FORTE” S.A. 2013 r.
„Szkolenie bardzo ciekawe. Prowadzone w sposób interesujący i jasny dla uczestnika. Motywuje do działania na płaszczyźnie zawodowej.”
Lider ds. Jakości
„Wspaniały kontakt, przyjazna atmosfera esencja tematu podana w cudownej formie.”
z-ca Kierownika działu Planowania
„Szkolenie ugruntowało świadomość, że właściwa ocena pracownika może być motorem napędowym firmy.”
Koordynator Biura Jakości
Szkolenie „Zarządzanie zmianą” dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 2013 r.
„Profesjonalizm przełożony na ciekawe, inspirujące przekazanie wiedzy przydatnej w pracy z ludźmi w zmieniającym się otoczeniu.”
Kierownik Wydziału
„Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, konsekwencja w prowadzeniu i zapanowaniu nad zespołem skutkowało znakomitym wykorzystaniem czasu i przekazaniem wiedzy.”
Naczelnik
Szkolenie „Wspólnie znaczy lepiej” dla Fabryki Mebli „FORTE” S.A. 2013 r.
„Człowiek jest jak cebula, składa się z warstw. Dziś mogliśmy poznać się o jedną warstwę głębiej i dać się poznać innym.”
Spec. Ds. Technologicznych